Google analytics

söndag 11 januari 2009

Parental Advisory: Explicit Content

Okej... Följande text inne håller ordet fitta. Ni som inte gillar ordet fitta kan helt enkelt strunta i att läsa, men då kommer ni att missa budskapet.

Ska nämna också att det här brukspoesi enligt min definition av begreppet, alltså poesi som ska användas. Inte bara hängas upp på väggen och beskådas. Nej, den här texten ska levas.

Vaniljfitta
Jag vill att du har
en hårig fitta
så jag vet att du är kvinna
och inte ett barn

Jag vill att du har
en hårig fitta
så jag vet att du är vanilj
och inte porrskådis

Jag vill att du har
en hårig fitta
så jag vet att du är en individ
och inte ett får

Men viktigast av allt:
jag vill att du har
en hårig fitta
av fri vilja

3 kommentarer:

starka L sa...

underbar!

fortf starka L sa...

Fortf bara så bäst!

/d sa...

Tack.