Google analytics

söndag 22 februari 2009

Höll på att glömma...

Poeter fick jag den här kommentaren angående mina texter där:

Tjej: hej dennis andersson dina texter är roliga
(Tja, vad svarar man? Man får försöka vara lite hövlig.)

Jag: tack? även om rolig inte är det jag siktar på med varje text.

Tjej: varsågod, och fortsätt skriv :)
(Och vad svarar man på det? Bad jag om tillåtelse? Försökte hon vara rolig? Eller bara uppmuntrande?)

Jag: givetvis?!

Tjej: lysande

Jag: är stjärnan
(Dags (inte dax som många verkar stava det) för lite poetisk fram och tillbaka.)

Tjej: om natten

Jag: även om dagen...det syns bara inte.

Tjej: det som inte syns finns inte

Jag: jodå... här är beviset: kan du lukta dig till en fis? du kan inte se den, men kom inte och säg att den inte finns...
(kanske pubertalt från min sida men det är bevis för min sak.)

Tjej: fisar syns visst ju!
(Hmm..)

Jag: Om dina syns gör du dem på fel sätt. Då har du haft en liten olycka.
(trummvirvel tack.)

Inga kommentarer: