Google analytics

söndag 16 augusti 2009

Sex

1. Svett
I svettig ensamhet
tänker jag på dig
och mig
i svettig tvåsamhet

2. Salt & Socker
Jag vill smaka saltet på din hud
och sockret på dina läppar

mina händer över din kropp
och min tunga där du hettar

jag vill känna ditt djup på min höjd
tills allt det som tynger lättar

kom, kom, kom och ge mig mera
din kropp min hunger mättar

3. Njut radiostyrd
Kom, var inte så pryd
njut din lust radiostyrd
och låt mig smaka din dagg
sötnos, kasta dina plagg

du vet att du vill så spela inte vän
vet att du vill så ge dig hän

4. Sjörövare
Jag vill torpedera dig under vattenytan
borda dig med flaggan i topp
vill leka hela havet stormar i din säng
jag vill ankra i din kärleksbukt

5. Är ett djur
Du vill ha romantik
men ikväll är jag ett djur
en stenålders man
klubbar dig över huvudet
och släpar hem dig

6. Himmelriket
Lyft upp kjolen
visa mig himmelriket
ta min hand
och led mig dit

Inga kommentarer: