Google analytics

tisdag 19 maj 2009

15 minuter

Så okej. Jag är medlem på Poeter, men det visste ni redan, och om ni inte visste det så är ni härmed upplysta om detta faktum. På denna sida finns något som heter ”5 uppmärksammade texter” och mina få rader kallade ”Att inte ta plats” har på något vis (fråga mig inte hur eller varför) blivit valda att visas där.
Fick detta meddelande från redaktionen på Poeter:

”Text vald till Uppmärksammade texter

Din text:
Att inte ta plats
har placerats i listan över uppmärksammade texter. Texten visas i maximalt 4 timmar.”


Så jag antar att detta är mina berömda 15 minuter, eller då maximalt 4 timmar. Vet inte vad jag tycker om att bli utvald. Antar att det är kul, men jag vet inte på vilka kriterier valet har gjorts så… Det intressanta är om det går att se om fler läser texterna jag har på sidan.

Det är den här texten jag talar om:

Att inte ta plats

Det finns en pojke
som knackar på sin egen ytterdörr
innan han stiger ut i världen
för att han vill inte störa.

Den har hittills fått två kommentarer, fyra applåder och blivit läst 24 gånger. Jag lade upp den 18/5 kl 11:49. Inte illapinkat av en trähäst. Och nu har jag tutat mitt horn tillräckligt, men som jag sa så tycker jag det är intressant om det gör någon storförändring i statistiken.

Inga kommentarer: