Google analytics

torsdag 17 december 2009

Mina samlade verk

Då jag inte längre är stödmedlem (en sån som betalar för sig och får njuta av förmåner) utan bara medlem (en som inte betalar och inte har några direkta förmåner) på Poeter.se får jag bara ha 50 texter på sidan. Problemet är att jag har många, många fler och för att kunna lägga upp något nytt där måste ta bort många, många. Jag har dragit ut på det. Har inte velat ta bort någon text. Det är inte så att om jag tar bort dem från sidan så finns dem inte längre. Jag har dem i datorn förstås. Men en av poängerna med att lägga upp dem var givetvis att andra skulle läsa.

Frågan är vilka ska jag ta bort? Dem som jag tycker mindre bra om eller ska jag gå på att ta bort dem som är minst lästa och kommenterade av andra?

Funderar också på om jag ska ta och återposta dem här. Alltså ta bort dem på Poeter.se och lägga ut på bloggen. Återkommer i frågan när jag vet.

1 kommentar:

Palomablanca sa...

Jag tycker att du ska lägga ut ditt samlade verk på din blogg.