Google analytics

tisdag 9 december 2008

Slickar dig (dag 2)

Så här ser den ut idag. Vet inte om det har gått framåt eller inte. Kanske snurrar jag bara in mig mer. Text som är så här är alternativa rader som jag inte bestämt ska ingå eller ej. Jobbat en del på radlängden.

Slicka dig…
Kom till mig så ska jag slicka dina sår
hjälpa dig att minnas sommaren från då
du vet att jag bara vill dig väl
jag vill värma din frusna kropp och själ

Kom, jag kan slicka bort varenda tår
Har själv varit där så jag vet hur du mår
lindra din smärta när den blir för svår
lindra din smärta när den fyller varje vrå

du vet att jag ger dig vad du behöver,
ett säkert gömställe tills allt är över

Kryp ned, skyddar dig från världen utanför
famnar dig tills tårarna torkar och dör
du vet att jag alltid kommer finnas här,
redo att hålla dig och din oro isär

2 kommentarer:

Anonym sa...

perfekt. ballonghjärta till den.

/d sa...

det vet jag inte...