Google analytics

söndag 12 september 2010

Dansband

Så här är det:

Musiklik
Ge mig rock
ge mig pop
ge mig techno och jazz

ge mig jungle,
metal
vill ha oi! i stora lass

ge mig surf
drum n bass
och punk blodig och vass

kom och ge mig nyaste musiken
det senaste från hitlistfabriken
ja, kom och ge mig topplistan
men glöm ej att öppna kistan
vill ligga med dina musiklik
för när det gäller musiklik
finns det inget att skämmas för
hata ej, älska tills du dör

ge mig grunge
och hip-hop
i blingiaste stass

ge mig indiepop
RnB,
reggae och dub av klass

kom och ge mig nyaste mtv
det senaste från radio p3
ja, kom och ge mig digilistan
men glöm ej att öppna kistan
vill ligga med dina musiklik
för när det gäller musiklik
finns det inget att skämmas för
hata ej, älska tills du dör

men givetvis med undantag av dansband som din själ förgör


Ja, så är det. På blodigt allvar...

Inga kommentarer: