Google analytics

onsdag 16 juli 2008

Va? Ska de ha konstnärsträff och jag är inte bjuden? Nä, nu jävlar...

Jag såg Bob Hansson på ICA idag, eller i alla fall tror jag att det var den berömda poeten. Och om det var Bob så såg jag också hans stjärtskåra. Den var fin. Han sträckte på sig och skjortan och byxorna gled ifrån varandra. Och var det inte Bob så ber jag Bob om ursäkt. Men jag tror dock att han har en fin stjärtskåra i alla fall. Annars var det Bob lookaliken som hade en fin en.

Senare såg jag Wow-wow-yeah-yeah Martin, han var också i affären. Nu kanske ni tror att jag går omkring och ”ser” ”kändisar” hela dagarna men Martin känner jag igen så honom vet jag att det var. Han brukar hänga på ICA när han är här nere. Jag såg dock inte hans springa.

Vad gör dessa två herrar här nere samtidigt? Ska de ha konstnärsträff? Och varför är inte jag bjuden?

Bonus! Weezer kör en cover på Radioheads creep. Annorlunda tappning. Inte nödvändigtvis bra men annorlunda version. Kolla det här

Inga kommentarer: