Google analytics

söndag 30 mars 2008

Lite förbluffad

Lade ut den här på poeter idag 2008-03-30 kl 15:46:

På badrumsgolvet hittade jag min middag
De säger att fisk gör dig smart
jag stekte fyra-fem silverfiskar
men ärligt talat känner jag ingen skillnad

kanske är det för sent för mig?


Och nu är klockan 16:25. På den korta stunden har tre kommenterat den och jag har fått fem applåder. Det är nästan 45 minuter bara. Jag tycker det är lite förbluffande. Visst den kanske är lite rolig och det är kanske dess dragningskraft (eller titeln?) men är den verkligen så bra? Jag tror nästan det är så att folk vill skratta. Och vill dem skratta så låt dem, men som alltid så jag skrivit andra saker som jag trott skulle ge mer kommentarer på grund av ämne osv men dessa har gått relativt obemärkt förbi. Igen, jag är bara lite förbluffad.

1 kommentar:

Andreas Elfwingson sa...

Ptja, jag tycker i alla fall att titeln är otroligt bra...