Google analytics

söndag 10 februari 2008

Bert Karlsson (eller vem fan är Jonas Svensson)

Igen har Anna läst och kommenterat snabbt. Hon har rättat några av stavfelen och glömda bokstäver (det döljer sig säkerligen fler (inte för att hon inte kan stava utan för att jag inte kan det)). Det var inte så många kommentarer den här gången vilket jag kommenterade och fick till svar att hon inte hade mer kritik. Jag sa att hon som vanligt var för snäll mot mig och det jag skrev. Hennes svar var något i stil med att hon skulle vara elakare än Bert Karlsson om hon bara kunde hitta något att vara elak över.

Frågan är om Bert Karlsson är elak. Eller kanske om han är elakare än andra? Jonas Svensson till exempel skulle kunna vara en riktigt elak jävel, men ingen vet vem han är men alla (?!) vet vem Bert är och att han ibland har en glapp mun från vilken det trillar (ibland) bitska one-liners.

Så när nu Annas Bert Karlsson förmåga inte kunde användas får jag hoppas att Mia kan vara lite Bert. Jag väntar ivrigt, för något måste hända. Jag måste få mitt refuseringsbrev snart. Jag kan knappt vänta.

1 kommentar:

Anonym sa...

lovar att göra mitt bästa för att ta fram min bert-sida. :p