Google analytics

torsdag 17 april 2008

Och här står jag och tittar på när du skiter

Det gäller att komma på en titel som får folk att stanna upp och läsa. Ibland får man till och med lura dem lite. Erkänn att du tänkte "Vad i faan?!" när du såg rubriken. Det är precis så jag menar.

Och här står jag och tittar på när du skiter

Och här står jag och tittar på
när du skiter
i allt

Det är ditt liv
men det känns ändå som
jag borde lägga mig i

Det är lite
som en väldigt långsam bilolycka
Borde hinna varna
eller ändra förloppet
istället för plocka upp bitarna av dig efteråt

Och här står jag och tittar på
när du pissar
bort allt

Det är ditt liv
men delar av det
utspelas i mitt

Det är lite
som en väldigt långsam explosion
Borde springa
och gömma mig
istället för plocka splitter ur min kropp efteråt

men här står jag likväl

Inga kommentarer: