Google analytics

söndag 22 juni 2008

Framtiden må ligga vid mina fötter men hur många är bra på att plocka upp saker med tårna?

Eftersom det har gått mer än tre månader sedan jag skickade iväg till förlagen och jag inte hört något från dem antar jag att den här fisken inte längre simmar. Alltså att den är död, för döda fiskar simmar ju inte. Måste säga att jag tycker det är dåligt att inte ens skicka ett nej tack brev. Inte ett enda litet standardiserat refuseringsbrev så långt ögat kan nå. Men nog gnällt om den saken. Detta är vad jag tänker göra framöver: jag ska skicka in till större förlag istället för de mindre som jag skickade till först, därigenom är min chans större till att få ett (standardiserat) refuseringsbrev. Och med större förlag menar jag Bonniers storlek. Medan jag sedan väntar på svar från de större förlagen ska jag försöka skriva en novell/historia/berättelse/roman och varje dag uppdatera bloggen. Det är (inte) ett löfte.

Nej, nu ska jag gå och värma upp tårna…

Inga kommentarer: