Google analytics

söndag 3 januari 2010

Så här blir det: inte allt och pö om pö

Angående: Mina samlade verk inlägget så har jag funderat lite.

Jag har varit medlem på poeter.se sen juni 2006. Det skulle bli väldigt mycket text att flytta över om jag skulle publicera allt där här, men mycket av det som finns på poeter.se finns redan här. Jag är dock lat. Jag kommer inte att orka gå igenom vad som finns var så eventuellt kommer jag i slutändan ha lagt ut någon/några texter två gånger här på bloggen. Någon som hänger med i vad jag menar?

Jag kommer alltså inte att flytta över allt, utan istället snabbt gå igenom textberget och få en känsla för vad jag vill lägga ut; och kommer något att vara dubbletter så orkar jag inte bry mig.

Och även om jag inte lägger ut allt från poetsidan här kan det bli en hel del så jag kommer inte att göra allt på en och samma dag. Tar det lite pö om pö.

Inga kommentarer: