Google analytics

söndag 10 januari 2010

Transmission från poeter.se 002

Den här gången blev det en lite längre och två korta.

Älskling, du kan få kalla mig Judas om jag får ge dig en kyss
Jo, så här är det

Jag är bara jag, men du?
Du är ju du
Fantastiska du
Underbara du
Nej, jag försöker inte lura dig nu

Jag vill bara kyssa dig
Och jag vill kyssa dig
Kyssa dig!

Kyssa dig som popcorn - salta mjuka kyssar
Eller kyssa dig som Coca Cola - bubblande blöta kyssar

Bara kyssa dig
Kyssa bara dig
För du är en underbar tjej
Säg går det för sig?

Inte?

Kan du inte då förklara för mig
Varför jag inte får kyssa dig?
Älskling, lyssna till mig!
Jag vill kyssa bara dig

Vet du inte att okyssta läppar börjar förtvina?
Så låt mig hela dig och trycka mina mot dina
Varför säger du nej?
Vill du verkligen se en vuxen man grina?
Vad kan jag göra för att få dig att tina?

Så jag får kyssa dig
Bara kyssa dig
Jag vill kyssa dig
Är det okej?

Inte?

Allt jag vill är att kyssa dig
Och bara dig

2006-07-04

Från din mun
Jag hör hellre
några få små ord
från din mun
än många stora

2006-07-05

Längden av en evighet
En evighet är bara ett liv lång
så ta vara på din evighet

2006-07-05

Inga kommentarer: