Google analytics

torsdag 4 mars 2010

Transmission från poeter.se 009

Bränn mig
Bränn mig med dina tankar och känslor
Bränn mig tills de tränger genom min hud
Låt dem flyta ut i mitt blod och blandas med syre
Segla upp genom mina blodkärl och föröka sig i mitt kranium
Föröka sig tills jag inte längre vet om mina tankar och känslor är mina eller dina
Tills jag inte längre vet om tankarna och känslorna är mina
Tills jag inte längre vet
Tills jag är uppslukad av dig
Tills jag är slukad av dig
Du är ett rovdjur
Du förtär mig sakta och levande
Och jag lät mig fångas
Enkelt kuvas för att sedan frätas sönder i din buk
Frätas sönder av dina tankar och av dina känslor
Frätas sönder tills jag inte längre finns
Frätas sönder tills jag inte längre minns mig utan dig
Inte förrän jag inte finns lämnar du mig
Inte förrän dess

2007-01-06

Skuggdjur
Ibland förtvinar änglavingarna på skuldrorna och växer ut som trubbiga små horn i min panna.

Jag får nya vänner bland huldror, hydror, häxor, demoner och andra skuggdjur.

Jag andas destruktion ur lungorna, bänder lätt viljor av stål och krossar givna löften.

Dyrkar upp låsta hemligheter och skänker dem till vinden att leka med.

Men bara ibland.

2007-01-06

Ro
Kan du ge mig ro?
Kan du ro mig i hamn?

2007-01-07

Faller

F

a

l

l

e

r



l

i

t

e



f

o

r

t

a

r

e



v

a

r

j

e



d

a

g



-



H

ä

v



m

i

t

t



f

a

l

l


2007-01-07

Inga kommentarer: