Google analytics

fredag 19 mars 2010

Transmission från poeter.se 011

November
Fotografier av träd i november
och på folktomma gator
kommer jag inte längre ihåg igår

Men i dag regnade det
och i natt kommer det
att dränka mig
likt ensamheten alltid gjort

2007-01-16

Blända
Tvättar min själ
Tvättar min själ i en vattenpöl
Tvättar den ren
Tvättar den ren från sot av utbrunnen kärlek
Elden har slocknat nu
Tvättar den fri från sentimentala tankar
Tvättar den skinande ren
Kanske kan den blända någon annan?

2007-01-20

Följande två: Som om en maskin skrev en dikt till en människa. Digital puls är ingen puls alls. Som om skrivaren vägrar att sammarbeta. Som om känslan inte riktigt kan förstås med hjälp av ettor och nollor.

Det är ett monster i min säng så var ska jag sova? (SyntaXerrrrrår)
Ännu n dag på moder jord.///..Lugna ner dig; - Här kommer prins Valium. (Saknad) Jag har en spottloskaaa med ditt namn pÅ. För knlula kanske inte är kärlek??!? ?!!? ; en trädje (3) testikkkellll. Det er so änkält @t.^ förlåta;.:; och glömmma /+men varför skulle jag?//\Jag sser att du Åkså har gått på den nya trenden; Du är oSÖTad...Lever (inte njurar eller lik) I 1 egen galaxalag.

dU ÄR ROLIG, DU lilla GUMMIBOLL;; du studsar. .¤....,,,.¤¤o00O Vilken personlighet tar över mig nu? Med karamellfärg mot mitt BLOD. Så herr sitter jag med 1 blind huVudverk./Persikodroooooooooopar.

Jag caztade bläck på dig för att se om lögnerna fastnade; I handflatorna, på tungan och i ögoNen. Låt oss"3 tvätta bårt våra zyndr; Låt ozz ctarta om xom en sommardaggg. Omdu endag villgömmadigh undertäcket tskajaggömmamigbredviddig. Vill du @ ja ska leka md dig lr /md/ mig själv? Vill du knulla (6) annat än minnena, hör av ///6/////&% dig. Åååå i ett skUmt rUm är jag n*stan vacker. -',k

Det hhär är en SANN historia om man tror på LÖGNer.

2007-01-27

Bli inte alarmerad om jag älskar dig mer än du förtjänar (dass not c0mpute)
Dt r hemskt @ synas utan aTT bli sedd; 'nusquam esse' & allt det där (allt det där); Men det är ärr nog (saw) hemskare att du inte ser mig pa DET settet längre. Det är alltid svart 0ch VItt nä,.+7r du behöver det. Svälja månen-.s´ms Brevvänner, fel vänner. Ohvänner.

# (){[Men det finns ingen ärA I att fira sin vinst $ (hurra hurra huUrra) med en tyst minut. "AtombombeXplosionatombombstörstamöjligastysssssssstnad. Det som finns här inne finns inte ute. Ä*ää***"

xdrÖMmar är gJOorda av vad det nu är som tar dig genom^ dagen. Å alla dessa fruktade kärleksånger Precis som du, ett totalt slöseri av4 tid<<

dU gav din - "kärlek" till spökkkken. =[BREVvännnnneer Så ge&%¤ mig något för hålet i min "själ"¤. Gav det till någon som int finns. Rosa *d' sUCKERvadd. Åch ingen 1samhet är någonsin värd dig. Jag äsger nej!

Vad du :_:: än gör utnyttja dåm såm utnyttjar dej. . Din moraliska kkoommppaass peckar söder /Du /måste /komma till gud för FRÄääLSchNINGGG. Men DÖden, h0n komMer till dig...;f; Låt det gå fort, dt r läggdags för trötta :¤r pÅjkar

varför vill dud* använda mitt hjärta som nåldyna!? Jag beehöve&er saxx och skalpell för att få dig ur mig. +Få mig att blöda. Skära ut dig likt ogräs.% Jag vill ha ut dig för att du fickkK mig att känna efter. Du är rosenTörN. Du får mig @tT blöda. fÅR mig att tr0 att det finns h0pp. Men bli inte alarmerad om JAG ♥älskar @->->-- dig mer 1 du förtjäänar// daSS KNOT c0mpute

2007-01-31


Inga kommentarer: